Thursday, November 25, 2010

Ombak Kuta

Buat pertama kalinya ku pertontonkan kepada masyarakat..
Puisi hentam sajalah nukilan ikhlas dari hatiku!
(mcm kelaka dan byk je bole betulkan bila baca blk, tp yg pasti bila baca balik saya tau ia lahir terus dari hati yang penuh harapan untuk segala perkara menjadi lebih murni)

khas untuk as dan sa!


~

Sendirian aku melabuh di atas pasiran putih Kuta
melihat desiran ombak besar dipimpin sejuknya angin

lantas aku terkenang kamu yang seperti ombak itu
bisa menghanyutkan tapi bisa menenangkan..
bisa menjelekkan tapi bisa mengindahkan..

tapi aku tak mahu kamu terusan seperti ombak itu
kerana ombak itu tiada hentinya..

4 Feb 2007
2259
Pantai Kuta, Bali


5 comments:

~Seven~
November 25, 2010 at 2:23 PM

kalo suka puisi hentam sajalah ni, leh dpt tiket free x ke bali?

nur.sa
November 25, 2010 at 8:56 PM

pendek nya?

tapi saya terima sebab jauh dinukil dari bali. hehe.

kuta=kota kah?
kamu=siapa?

haha. jawab peliss..

Mrs Faizal
November 29, 2010 at 10:12 AM

eh eh mas la.. ;)

My name starts with M
November 29, 2010 at 11:53 AM

as: in ur dreams :P
sa: soalan anda sungggguh cepumas!!!! hahahhaha
Kuta tu nama tempat kat bali. saya tulis kata2 tersebut masa melepak kat pantai sorang2... skali ada mamat indon datang duduk sebelah mengorat ye.. haha.
kamu tu pula seseorang di malaysia yang melukakan hati..
kaksyima: selamat datang! :)

nis n4d (*_~)
December 2, 2010 at 12:42 PM

feeewittt